Measurecamp Praha 2015 A tým

Milujete webovou analytiku tak moc, že s ní a stejně postiženými lidmi strávíte celou sobotu namísto cestování, rodiny či celodenního spánku? My ano. Proto jsme se zúčastnili Measurecampu.

Milujete webovou analytiku tak moc, že s ní a stejně postiženými lidmi strávíte celou sobotu namísto cestování, rodiny či celodenního spánku? My ano. A tak jsme se zúčastnili pražské verze MeasureCamp Prague. Také jsme pomohli zajistit afterparty, což byl pro většinu účastníků nejdůležitější sponzoring 🙂

Hlavním přínosem akce bylo setkání většiny lidí z oboru a formát prezentací skoro „všichni všem“ výrazně podporoval workshopový formát. Pozitivní byla i velká otevřenost všech se podělit o reálná data z reálných projektů.

Potvrdilo se také, že většina témat, která řešíme napříč trhem, jsou podobná. A že naměřená realita je často jiná než slibované marketingové výsledky různých reklamních kanálů a médií. A proto je velmi přínosné se o realitu dělit.

Za hlavní témata akce a oboru považujeme:

  • Sbírání dat umí kdekdo, ale vybrat jen ta důležitá, a nad nimi udělat závěr důležitý pro zlepšení „businessu“, umí málokdo
  • Atribuční modely GA ve většině situací nic moc nepřinesou, navíc to kazí multi-device nespojená data
  • Big data analytika agregovaná mimo GA je u velkých hráčů správnou cestou, všichni ji chtějí, ale málokdo je ochotný ji zaplatit

A malá fotoreportáž následuje.

Ti nejlepší rozumují a utíká jim časový limit:

Measurecamp Praha 2015 A tým

Přednášeli chytří muži – Ondřej Tomas o offline geodatech:

Measurecamp Praha 2015 Ondrej Tomas

Přednášely i chytré ženy – Lucie Šperková  multikanálové analytice:

MeasureCamp Praha 2015 Lucie Sperkova

A fotografie z afterparty připravujeme …

 

 

Vojtěch Foukal

Věřím v analýzu, logiku, selský rozum a neustálé zlepšování. ...zobrazit více

Zanechte komentář

Váš email nebude nikdy publikován nebo sdílen s třetí stranou. Označená pole jsou povinná. *

Vložit komentář

*

Sdílejte tento příspěvek: