Reference

firmy

WALMARK

S Walmarkem spolupracujeme na maximalizaci výkonu a zásahu zároveň. Propojili jsme výkonnostní a kreativní přístupy napříč jejich offline i online komunikací. Aby onlinové kampaně nebyly zaměřeny pouze na brand, ale zejména na výkon - tedy prodej produktů.

firmy

Creditportal.cz

Spolupráce se společností Crediportal.cz je vzorovým příkladem toho, jak je při spouštění produktu důležitá přítomnost výkonnostní agentury. Napomohli jsme tomu, aby se produktu, který Creditportal.cz nabízí začalo dařit v extrémně konkurenčním prostředí téměř od samého počátku.

firmy

Peníze.CZ

Téměř zaniklému médiu jsme pomohli dostat se mezi největší obsahová média v ČR s více než 1 m unikátních návštěvníků měsíčně.

firmy

Babyweb.cz

Během dvou let jsme zpětinásobili návštěvnost z vyhledávačů díky společnému návrhu nové struktury webu, práci s obsahem a jeho provázáním.

firmy

Klikpojisteni.cz

Po více jak roční spolupráci na PPC kampaních, návštěvnosti a konverznosti se Klikpojištění.cz stalo druhým největším online prodejcem povinného ručení v ČR.

firmy

Lekarna.cz

V roce 2012 jsme provedli komplexní optimalizaci zaměřenou především na podporu značek a složek – Wobenzym, Ibalgin apod.

firmy

CERMAT

Pro CERMAT spravujeme facebookovou stránku Udělám maturitu. Zde se nám podařilo mnohdy těžkopádné, ale důležité informace, o společných částech maturitní zkoušky dostat co nejblíže cílové skupině.

firmy

ERV Evropská pojišťovna

Systematickou správou FB profilu ERV Evropské pojišťovny se nám podařilo z korporátní stránky vytvořit centrum zajímavých a praktických informací o cestování.

firmy

BLESK.CZ

Dlouhodobá komplexní spolupráce, kdy kromě podpory speciálů (počasí, hubnutí, horoskopy) pomáháme se změnou CMS a projektového řízení pro systémovou podporu zvýšení organické návštěvnosti z vyhledávačů.

firmy

EXTRA.CZ

Od spuštění projektu jsme pomáhali zvyšovat procento přirozené návštěvnosti z vyhledávačů tak, aby se stala významným dlouhodobým zdrojem.

firmy

Partners

Rozšířili jsme záběr online marketingu - od poskytování finančního poradenství směrem k zájemcům o jednotlivé produkty jako hypotéka, životní pojištění apod.

firmy

Stilago Fashion Mall

Přesunuli jsme kampaně závislé na obsahové síti Seznam do vyváženějších kanálů včetně dlouhodobého ladění RTB cílových skupin.

firmy

ZUNO AG

Pro ZUNO banku zabezpečujeme služby v oblasti optimalizace stránek pro vyhledávače na českém a slovenském trhu.

firmy

IBM Česká Republika

Česká pobočka IBM využívá ve VISIBILITY digital služby online marketingu a strategického poradenství při tvorbě webových stránek.

firmy

Union pojišťovna

S Union pojišťovnou spolupracujeme v oblasti SEO a reputačního managementu už tři roky. V České republice tyto služby poskytujeme pro Union pojišťovnu a na Slovensku pro Union poisťovňu a Union zdravotnú poisťovňu.

firmy

ESET

Pro společnost ESET zabezpečujeme optimalizaci stránek pro vyhledávače na slovenském trhu a webové audity pro různé segmenty a produkty společnosti.

firmy

Slovenské elektrárne

Nejnovější kampaň Slovenských elektráren má za cíl posílit značku Energia a tím i různé aktivity Enelu v oblasti společenské zodpovědnosti, hlavně v online prostředí.

firmy

Falck

Služby v oblasti zdravotní péče jsou pro Falck prioritou číslo jedna, která musí být adekvátně posílená i přes internetové kanály.

firmy

Mercedes-Benz Slovensko

Pro klienta Mercedes-Benz jsme připravili produktovou mikrostránku na podporu prodeje nových automobilových modelů.

firmy

TV Markíza

Video portál TV Markíza Voyo.sk si vyžadoval několik změn z hlediska SEO, proto jsme pro klienta připravili SEO audit.

Reference podle segmentů:

Banky, pojišťovny a retail Technologie, energetika a zdraví Eshopy a software Cestování, wellness a hotely Reality, podnikání
a vzdělávání

Školili a přednášeli jsme:


Vybrané písemné reference od spokojených klientů:

„S VISIBILITY spolupracujeme více než dva roky a úspěšně jsme prošli několika fázemi SEO projektů od základní optimalizace až po pokročilé techniky, které nám zlepšují byznys.“ Bohdan Fedor, Sales development expert– ZUNO AG

------

„Výborně zvolený název Jsou nejen viditelní, ale mají i vizi… Z pohledu Ligy proti rakovině opětovně můžeme naši spolupráci hodnotit jen pozitivně a to nejenom v oblasti internetové komunikace. Naše partnerství se rozšířilo a zahrnuje komplexní návrhy kampaní i pro kreativní stránce. VISIBILITY se zhostila přípravy naší podzimní preventivně-informační kampaně pro ženy, aktuálně spolupracujeme i na přípravě kreativity k 17. Ročníku Dnu narcisů nebo na oslovování veřejnosti skrze asignaci 2% daně z příjmu. Vstřícná komunikace a „svěží“ nápady by měly být zárukou „visibility“, kterou každý klient při své kampani potřebuje, proto je VISIBILITY ta správná volba. Děkujeme a těšíme se na spolupráci.“ Ing. Eva Kováčová, výkonná ředitelka – Liga proti rakovině

------

„S týmem Pricemania.sk jsme měli možnost zúčastnit se celodenního školení v oblasti SEO, online marketingu a online PR, které vedl Rado Rohaľ a Juraj Sasko ze společnosti VISIBILITY. Můžeme potvrdit, že školení bylo pro celý tým velkým přínosem, pomohlo odpovědět na všechny otázky související se SEO a jednotlivými technikami a atributy. Obsahovalo praktické a cenné příklady okamžitě využitelné v praxi.“Ing. Michal Král, Jednatel – PRICEMANIA s.r.o.

------

“Díky vybudování zpětných odkazů na webovou stránku zdravotní pojišťovny Union jsme získali lepší postavení v internetových vyhledávačích a zvýšili návštěvnost našeho webu.” Mgr. Marek Kopča, e-commerce specialist – Union zdravotná poisťovňa, a.s.

------

„Spolupráce s firmou VISIBILITY při optimalizaci našich webů pro internetové vyhledávače byla pro Union pojišťovnu opravdu přínosná. Díky této spolupráci jsme dosáhli vytyčené online cíle, což se projevilo i v růstu návštěvnosti našich stránek. Požadovali jsme rychlé a bezpečné SEO na naše primární produkty a s výsledky jsme velmi spokojeni. Naše spolupráce bude určitě pokračovat i v budoucnu” Ing. Marián Abaffy, Ředitel úseku marketingu a komunikace – Union poisťovňa, a.s.

------

„I’m very impressed with Juraj Sasko’s work and I appreciate the amount of time he spent carrying out his research on ROI of SEO vs. PPC and trying to increase the number of back links. I think his conclusion was right PPC is more effective in a short space of time. Juraj’s done very well as Trinity Expert Systems is a very hard company to understand and market online.” Richard Haywood, Marketing Executive – Trinity Expert Systems Limited

------

„Rado Rohaľ nepochybně patří mezi největší odborníky na SEO problematiku, jaké jsem kdy potkal. I díky těsné spolupráci se nám podařilo zajistit projektu czech.cz exkluzivní postavení ve všech světových vyhledavačích. Např. 1. místo v anglické verzi Googlu na slovo „czech republic“, kde porazil vice než 200 milionů jiných webů.”Michal Jeřábek, Account director – Mather Advertures

------

“Úpravy, které jsme udělali na základě odborné analýzy webu www.kiska.sk, kterou nám vytvořil pan Rohaľ, nám zvýšily – téměř ihned po úpravách návštěvnost v průměru o 89 procent” Mgr. Tatiana Vilimová, Director – Kiska Travel s.r.o.

------

„Řešení, které pro WLW navrhl Rado Rohaľ, přispěly během několik měsíců ke zvýšení návštěvnosti vyhledávače wlw.cz až o 6 2%.“ Jan Bockstefel, Marketing Manager – Wer liefert was? spol. s r. o.

------

„Vždy jsme byli na naše SEO hrdí a naše klíčová slova (domény, hosting, servery …) byla na prvním místě. Když jsme ale na chvíli tuto pozici ztratili, oslovili jsme VISIBILITY, aby dali věci do pořádku. A tak jak slíbili, tak se také stalo.“ Michal Truban, CEO– Websupport s. r. o.

------