Event Coordinator – interní, externí a klientské eventy 🎉

Koho hledáme?

 

Hledáme organizátora srdcem i duší!
Někoho, koho baví přemýšlet v souvislostech, plánovat do detailu, a přitom neztrácet nadhled. Pokud tě těší, když všechno klape a lidé odcházejí z eventu nadšení – čti dál 👇

 

Co od tebe očekáváme 

  • Zkušenost s organizací eventů 

  • Výborné organizační schopnosti, samostatnost a smysl pro detail.

  • Schopnost komunikovat s dodavateli, partnery i klienty – v češtině i angličtině.

  • Kreativitu, proaktivní přístup a chuť přicházet s nápady.

  • Smysl pro detail, estetiku a „can-do“ přístup.

  • Flexibilitu – eventy občas znamenají večery či víkendy, ale také spoustu zážitků.

 

Tvoje odpovědnosti

  • Plánování, koordinace a produkce interních akcí pro náš tým.

  • Organizace externích eventů – veletrhů, konferencí a PR aktivit.

  • Spolupráce s klienty na návrhu, produkci a realizaci jejich eventů (prezentace značek, klientské večery, networking akce).

  • Komunikace s dodavateli, koordinace cateringu, techniky, výzdoby i rozpočtu.

  • Dohled nad hladkým průběhem eventů v den D a následné vyhodnocení.

 

Proč se k nám připojit? 

  • Přátelský a týmový kolektiv
  • Super kanceláře včetně moderního technického vybavení
  • Chill-out zóna na terase a dvorku 
  • Možnost práce z domova
  • Benefity (Multisport karta, Soulmio – online terapie, Hodiny angličtiny s rodilým mluvčím)
  • Společné akce (hory, voda, lyžovačka . . . )
  • Práce s nejnovější technikou a digitálními nástroji
  • Drobné občerstvení (káva, ovoce, vitamíny . . . )
  • Možnost využití vzdělávacích programů
  • Pet-friendly kanceláře
 

Jak probíhá výběrko?

  1. Pošleš nám životopis a pár slov o tom, proč by ses zrovna ty hodil/a na tuto pozici
  2. Spojíme se a probereme Tvé zkušenosti, ukážeme ti kanceláře a řekneme si vše důležité
  3. Plácneme si a ty nastoupíš 😎🤝😎
 

Kontaktní formulář:

Back to top