MOBIL POHOTOVOST

UX koncept a redesign

logo
Nový web mp.cz přinesl od prvního dne spuštění
4× vyšší obrat a 2x vyšší cenu za prodaný přístroj.

KLIENT

Společnost Mobil Pohotovost provozuje síť prodejen a servisních center už více než 16 let. Specializuje se na prodej mobilních telefonů, tabletů a jejich příslušenství. Nabízí nové zboží z oficiální české distribuce, zánovní i použité přístroje. Je výjimečná tím, že poskytuje kombinaci služeb – zákazník může prodat použitý přístroj a získat tím slevu na nový.

ZADÁNÍ

Mobil Pohotovost byla jedničkou na trhu v kamenném prodeji a servisu, ale v online prostředí klienti dávali přednost nákupu v online obchodech typu Alza, Datart a další. Cílem spolupráce bylo vytvořit moderní design webu, vymyslet vhodnou prezentaci společnosti a nastavit proces online prodeje tak, aby obsahoval i výkup a servis.

ŘEŠENÍ

Unikátní na tomto projektu byla úzká spolupráce odborníků.

Na vývoji se podíleli:

  • business analytik
  • SEO specialista s přesahem do analytiky a programování
  • specialista na UX a použitelnost
  • web designér s přesahem do kódování
  • projektový manažer
  • top management Mobil Pohotovosti
  • vývojářská firma už od fáze návrhu webu

1. FÁZE – ZÁKLAD

  • Analýza aktuálního stavu a definice cílů (Business Analytik)
  • Analýza hledaností frází (SEO specialista)
  • Technický audit stávajícího webu a vzorových webů  dodavatele/programování (SEO specialista)

2. Fáze – business koncept

  • Definice koncepčního přístupu, funkční modely průchodu  webem (Business Analytik)
  • Zúžení nutných funkcí a unikátních stránek na minimum (Business Analytik)
  • Návrh obsahové struktury webu a práce s url adresami (SEO specialista)

3. Fáze – prostorový koncept

  • Návrh kritických stránek formou drátěného modelu (UX specialista)
  • Obsahový návrh vzorové sekce webu (SEO specialista)
  • Ladění s klientem (všichni)

4. Fáze – webdesign/grafika

  • Návrh kritických stránek formou drátěného modelu (UX specialista)
  • Obsahový návrh vzorové sekce webu (SEO specialista)
  • Ladění s klientem (všichni)

5. Fáze – předání do vývoje, dohled

  • Osobní zadání technických parametrů a požadavků na CMS (SEO Specialista + Webdesigner + Business Analytik)
  • Dohled nad vývojem, schvalování předávek klientovi

6. Fáze – spuštění a podpora

  • Naplnění webu
  • Spuštění a dlouhodobá spolupráce

PŘÍNOS KOMPLEXNÍHO ŘEŠENÍ

Namísto e-shopu, který se podobá většině ostatních online prodejen, získal klient unikátní řešení, které dokázalo i při kombinaci prodeje, výkupu a servisu zvládnout košík na jediné stránce.

Díky tomu se povedlo:

  • 4× zvýšit obrat.
  • Zdvojnásobit průměrnou cenu prodaného přístroje (v době kdy průměr na trhu klesá).
  • Získat uznání u obchodních partnerů klienta.
  • Mít řešení, které je nadčasové, modulární a minimalizuje další investice i při větších změnách webu.


Máte zájem?

I pro vás máme v rukávu výkonné a kreativní řešení.
Pojďme se nezávazně potkat.

+420 607 007 111
obchod@visibility.cz

S čím vám pomůžeme?

Nezaškrtávat pokud chcete mail odeslat
logo