Google už nějaký čas upřednostňuje v mobilním vyhledávaní webové stránky, které jsou zoptimalizované pro zobrazovaní na mobilních zařízeních. Responzivní dizajn webu je sice super, ...
0
SEO jako takové je v dnešní době již poměrně známy pojem. Z dlouhodobého hlediska fungování webu je velmi důležité věnovat mu alespoň trochu času. Přesto se lidé často ptají, pro...
0
Jaké největší marketingové mýty znáte? Přečtěte si odpovědi předních marketérů doplněné o náš komentář. Internet je plný zaručených rad, mnohé z nich jsou ověřené a správ...
0
Pokud v dnešní době tápete a potřebujete okamžitou radu, automaticky se obracíte na záchranu v podobě vyhledavače na internetu. Učí se to už i děti ve školách. Když nevíš co, zade...
0
Prudký pokles organické návštěvnosti je asi noční můra každého webmastera a internetového podnikatele. Víte jak zjistit příčinu? Máme pár tipů, jak se do zjištění příčin pustit...
0
Jak psát obsah tak, aby byl optimalizovaný pro vyhledávače, a zároveň stravitelný pro lidi? To je jedna z největších výzev obsahových marketérů. Přestože žádný univerzální klíč...
0
A je tady nový vzhled českého vyhledávače Seznamu. Dnes Seznam spustil vyčištěný vyhledávač. Co se změnilo? Odstranili se obrázky webů u odkazů, které ne vždy odpovídali svým odkaz...
0
Narazili jsme u nás v agentuře na takovou drobnou nepříjemnost při nasazování Google Merchant Center pro klienta. Před použitím GMC musíte nejprve prokázat, že jste “vlastníky̶...
0
Koncem října VISIBILITY vyslala čtyři své zástupce na největší českou konferenci o marketingu, ostravský Marketing Festival aka #mktfest. Protože hustá akce, jedinečný networking a oboh...
0
Proč se výsledky optimalizace pro vyhledávače projeví až po dlouhé době? Nedá se tento proces nějak urychlit? Takové a podobné otázky dostáváme pravidelně, podívejte se na důvody, ...
1
Jak vytvořit úryvek stránky tak, aby ve výsledcích vyhledávání zaujal? Jak oslovit již při vyhledávání vaše potenciální zákazníky? Přečtěte si, jak zvýšit míru prokliku z vyhle...
0
Řada firem oslovuje SEO speciality až poté co mají svoji webovou prezentaci vytvořenou a spuštěnou a přicházejí s velkými očekáváními. Skutečnost je taková že na to by se mělo mysl...
0
SEO vs PPC
Víte, kdy dává smysl věnovat se SEO dokonce i když si platíte PPC reklamu? Proč je dobré věnovat se obojímu? Nestačí mít jenom PPC? Pojďme se na to podívatVíte, kdy dává smysl věno...
0
AdBlock
Internetoví vydavatelé obsahu nemají zrovna lehké časy. Pryč je asi nenávratně doba, kdy prodej reklamy býval nadprůměrně příjemný byznys. S příchodem RTB začala cena za reklamní p...
0
Seznamka Ashley Madison - únik dat
Kvalitní obsah je král. Jak ho ale vytvořit, když zatím nemáte početnou základnu fanoušků, kteří by ho generovali sami? Trochu inspirace můžete načerpat z kauzy Ashley Madison. Ale opat...
0