RTB - Real time bidding

Lepší výkon za nižší cenu

RTB (real time bidding) je automatizovaný nákup displayové reklamy, který vám dodá lepší výkon za nižší cenu a zároveň díky němu získáte potřebná data o chování publika. S RTB už se nebudete muset zavazovat k nejistým a předraženým nákupům bannerových ploch napřímo.

  • Získáte lepší cenu za zobrazení reklamy (impresi)
  • Lépe oslovíte ty správné uživatele
  • Díky podrobným statistikám budete mít přehled
MÁM ZÁJEM

Potřebujete nastartovat výkonnostní kampaně?

Společnost Walmark vyrábějící doplňky stravy potřebovala maximalizovat výkon a zásah zároveň. Propojili jsme výkonnostní a kreativní přístupy napříč jejich offline i online komunikací, aby byly kampaně zaměřeny zejména na výkon - tedy prodej produktů.

Chcete lépe rozložit investice do reklamy?

Online marketing fashion mallu Stilago byl postaven pouze na obsahové síti Seznam. Tyto kampaně jsme přesunuli do vyváženějších kanálů včetně dlouhodobého ladění RTB cílových skupin.

Pošlete nám nezávaznou poptávku Napište nám , nebo zavolejte +420 607 007 111 a něco spolu vymyslíme.

V rámci RTB umíme zařídit

Nastavení RTB kampaně

Přípravu akviziční RTB kampaně

Přípravu retargetingové RTB kampaně

Přímý nákup médií

Měření a analýzu display kampaní

“Proč

“Umíme

Real time bidding (RTB)

Chcete se zobrazovat na velkých serverech a známých webech?

Navrhneme a připravíme strategii RTB kampaně, díky které můžete oslovit nové uživatele. Prostřednictvím bannerů oslovíte tu správnou cílovou skupinu a vaše reklama se zobrazí na zajímavých pozicích a velkých serverech.  RTB systém nabízí spoustu možností zacílení a nastavení kampaní. Kromě akviziční kampaně můžeme připravit i retargetingovou (díky které oslovíte uživatele, kteří vás již znají a navštívili vaše webové stránky). Veškerá data z RTB kampaní důkladně měříme a analyzujeme. Díky tomu jsme schopni efektivně využít jejich potenciál.

Další výhodou RTB kampaní je možnost testování různých kreativ a formátů bannerů. Dozvíte se tak, která kreativa, texty nebo tlačítka na bannerů fungují lépe a jsou pro uživatele zajímavější.

Typický postup při přípravě RTB kampaně:

  1. Tvorba bannerů, případně dodání klientem.
  2. Vytvoření strategie kampaně. Podle vaši cílové skupiny vytvoříme návrh pro umístění a cílení kampaně.
  3. Nastavení a spuštění kampaně včas.
  4. Průběžná optimalizace – vyhodnocení umístění bannerů, formátů i testování kreativ.

Pokud v dnešní době tápete a potřebujete okamžitou radu, automaticky se obracíte na záchranu v podobě vyhledavače na internetu. Učí se to už i děti ve školách. Když nevíš co, zade...
Prudký pokles organické návštěvnosti je asi noční můra každého webmastera a internetového podnikatele. Víte jak zjistit příčinu? Máme pár tipů, jak se do zjištění příčin pustit...
Jak psát obsah tak, aby byl optimalizovaný pro vyhledávače, a zároveň stravitelný pro lidi? To je jedna z největších výzev obsahových marketérů. Přestože žádný univerzální klíč...
A je tady nový vzhled českého vyhledávače Seznamu. Dnes Seznam spustil vyčištěný vyhledávač. Co se změnilo? Odstranili se obrázky webů u odkazů, které ne vždy odpovídali svým odk...
Zobrazit další články

“Zodpovědnost

“Naším

firmy
Jsme zkušený inovativní tým, který komplexně řeší dlouhodobě výkonný online marketing typicky pro větší klienty. Naším cílem je, aby za sebekreativnějším přístupem byla vždy vidět čísla - ať už v podobě zvýšené návštěvnosti obsahového webu, efektivnější konverzi návštěvnosti do prodejů nebo za kampaní prémiové značky, která se zásahem cílové skupiny přinese i obchodní výkon.
Vojtěch Foukal
VISIBILITY digital
Máte zájem?

I pro vás máme v rukávu výkonné a kreativní řešení.
Pojďme se nezávazně potkat.

+420 607 007 111
obchod@visibility.cz

S čím vám pomůžeme?

Nezaškrtávat pokud chcete mail odeslat