1. TIP: Vytvořte relevantní landing page

Hlavním cílem PPC kampaní je vygenerovat objednávku, nikoliv pouze kliknutí na reklamu. Úspěšná reklama je ta, která je relevantní ke vstupní stránce.

Udržování konzistence mezi klíčovými slovy, reklamami a vstupními stránkami by mělo zlepšit vaše CTR (click through rate), snížit cenu za proklik a tím pádem i cenu za konverzi. To znamená, že se navýší vaše tržby za nižší budget.

Cokoliv zmíníte v reklamě, zopakujte to i na landing page. Vzhledem k tomu, že vaši zákazníci mají zájem o vaši nabídku a zprávu ve vaší reklamě, můžete zvýšit počet konverzí zobrazením stejné zprávy i na vstupní stránce.

Dodržováním tohoto základního pravidla budete moci vytvářet přesvědčivější reklamy, které zákazníkům pomohou porozumět vaší hodnotě a zvýšit počet konverzí.

2. TIP: Vyplňte veškerý dostupný obsah

Chcete-li lepší výkon vašich reklam, přesvědčte se, že jste vyplnili všechna dostupná pole.

Final URL: Odkaz na unikátní a relevantní landing page.

Headline 1: Do tohoto pole vložte váš brand nebo primární sdělení.

Headline 2: Zde zahrňte podporující sdělení nebo použijte tuto oblast pro vytvoření kontextu pro Description.

Path 1: Vložte lokalitu (město nebo stát  záleží na situaci) nebo hlavní kategorii produktů/služeb.

Path 2: Snažte se zahrnout více přesných a podrobných informací

Description: V této velice důležité sekci, která řeší potřebu vašeho potenciálního klienta, vložte nakonec pole silnou výzvu k akci, jako např.: „Využijte akce nyní!“ nebo „Kupte si mouku“ apod.

3. TIP: Využijte veškerá relevantní rozšíření reklam

Mnoho AdWords uživatelů si myslí, že vytváření reklam končí s nadpisem, odkazy a popisky. Nicméně ad extensions jsou nezbytnou součástí kampaní a mohou výrazně zvýšit výkon.

Reklamní rozšíření poskytnou vašim zákazníkům více relevantních informací.

Nejdůležitější rozšíření jsou:

Site links extensions: Toto rozšíření umožní vašim zákazníkům okamžitý přístup do specifické sekce vašeho webu

Callout extension: Rozšíření použijte pro vybudování důvěry. Zahrňte fráze jako: „Rychlá profesionální služba” nebo „99 % spokojených zákazníků.“

Structured snippets: Poskytněte lidem více informací o tom, co děláte. Toto rozšíření je založeno na více specifických kategoriích, ujistěte se tedy, že jste zvolili tu správnou. Reklamy zobrazí až 2 kategorie.

Review extensions: Hodnocení prodejce je rozšíření automatického typu, které ukazuje inzerenty s vysokým hodnocením. Google získává hodnocení prodejců z renomovaných zdrojů shromažďujících recenze firem. V Česku se zobrazuje hodnocení ze serveru Heureka.cz

21. 3. 2018 | autor: Roman Jelínek