S dobře cíleným a promyšleným SEO ovládnete první stránky vyhledávačů

SEO (optimalizace pro vyhledávače) je kombinace obsahové a technické optimalizace stránek, kterou doplňujeme o kvalitní linkbuilding. Postaráme se o to, aby uživatelé našli odpověď či přímo řešení na svůj problém právě na vašich stránkách. Díky našemu SEO uvidí uživatelé vaše stránky mezi prvními.

  • Zviditelníme váš web ve vyhledávačích Seznam a Google
  • Přivedeme vám na web relevantní, cílené návštěvníky
  • Postaráme se o efektivní, konverzní obsah

Chcete zvýšit návštěvnost z vyhledávačů?


Na webu Penize.cz jsme dlouhodobou pravidelnou technickou i obsahovou optimalizací zvýšili organickou návštěvnost z vyhledávačů desetinásobně. A to konkrétně na 1 milion unikátních uživatelů měsíčně.

Chcete se posunout ve výsledcích vyhledávání?


Na základě hloubkové analýzy klíčových slov jsme pro web Ligsuniversity.cz vytipovali důležité hledané fráze, na základě kterých tvoříme čtivý a konverzní obsah. Díky tomu se web umísťuje na předních místech ve výsledcích vyhledávání

Kromě komplexní optimalizace nabízíme i jiné služby

  • SEO Audit 360 (kompletní SEO analýza)
  • Analýza klíčových slov (frází, hledaných dotazů)
  • Linkbuilding (získání kvalitních a tematických zpětných odkazů)
  • Copywriting (funkční a konverzní obsah webu)
  • Obsahový marketing (dlouhodobý plán tvorby obsahu)

Proč SEO Plus s námi

S námi získáte vždy něco navíc. Pracujeme tak, abychom správně pochopili váš byznys, přistupujeme individuálně k vašim potřebám i požadavkům a snažíme se s vámi budovat dlouhodobý partnerský vztah.

Analyzujeme

Díky Auditu 360 zjistíte, jak si vede váš web i jak si na tom stojí vaše on-line marketingové aktivity. Po nastavení výkonné strategie nadále sledujeme umisťování na hlavní klíčová slova a hledáme další prostor pro zlepšování.

Budujeme značku

Kvalitní obsah přivádí nové návštěvníky. Je pro ně relevantní a zajímavý. Společně s vámi tak zvyšujeme povědomí o vaší značce a budujeme pozitivní vztah s vašimi zákazníky.

Zvyšujeme návštěvnost

Všechny naše aktivity a strategie vedou ke zvýšení návštěvnosti, a to nejen z organického (přirozeného) vyhledávání na Googlu a Seznamu, ale i ze sociálních sítí a ostatních webů.

Nic neskrýváme

Nenecháváme si nic pro sebe. Detailně vás informujeme o postupech, metodice i aktivitách na pravidelných schůzkách. Jsme rádi, když se na aktivitách chcete podílet, jelikož tak dosáhneme největšího efektu.

Myslíme dlouhodobě

Zapomeňte na SEO, které zázračně ztratilo výsledky a pozice v den, kdy jste vypověděli smlouvu. Naše aktivity a tvorba obsahu jsou přirozené, mající dlouhodobý dopad, zasahují do celkového nastavení vaší stránky a usměrňují on-line aktivity.

Vzděláváme se

Svět online marketingu se mění raketovou rychlostí. Proto klademe velký důraz na vlastní vzdělávání. Účastníme se seminářů a odborných konferencí, abychom měli přehled o nejnovějších trendech a nástrojích.

Optimalizace webů pro vyhledávače (SEO)

Většina uživatelů internetu využívá vyhledávání na Google či Seznam mnohokrát denně. Dobré umístění v jejich neplacených výsledcích vyhledávání tak přináší dlouhodobý přísun návštěv, poptávek a nákupů a řadí se k jejich nejlevnějším zdrojům. Jde tak o jeden z nejvýznamnějších marketingových kanálů.

SEO je velmi komplexní problematika kombinující technické a obsahové aktivity. To, že máte často u dodávky webu kolonku “SEO – Ano, v ceně” zdaleka neznamená, že se budete dobře umisťovat. Vždy žádejte reference dodavatele z podobných projektů. Musíte si také uvědomit, že SEO není jednorázovou záležitostí, ale pravidelnou dlouhodobou aktivitou na vašem webu.

Především je veliký rozdíl mezi optimalizací malých webů, eshopů, velkých komplexních webů a speciální oblast jsou velké zpravodajské weby. Nejlepších výsledků dosáhneme při dlouhodobé spolupráci od 6 měsíců a více.

3 základní kameny optimalizace:

  • Množství a kvalita relevantního obsahu
  • Technická optimalizace webu a html kódu
  • Externí popularita – odkazovanost a sdílenost na sociálních sítích

Typický postup SEO spolupráce

  1. Audit 360 – kompletní zjištění aktuálního stavu + seznam technických oprav
  2. Strom klíčových slov – nalezení relevantních frází pro váš web a jejich logické seskupení
  3. Dimenze/struktura/url/navigace/provázání – jak pracovat s obsahem napříč webem
  4. Průběžná práce na tvorbě optimalizovaného obsahu
  5. Podpora externí popularity – linkbuilding a sociální sítě

Zodpovědnost na obou stranách

Naším cílem je váš úspěch. Uděláme vše pro váš projekt, sami to však nezvládneme. Jsme partneři. Bez vás to rozhodně nepůjde.

Naše zodpovědnost

  • Analýzy webu, obsahu, potenciálu a konkurence
  • Návrh a publikování zajímavého a kvalitního obsahu
  • Analytika a doporučení pro váš projekt
  • Pravidelné informování o stavu projektu

Vaše zodpovědnost

  • Popis vašeho podnikání, vašich cílů
  • Zapracování doporučených změn
  • Zajištění odborného obsahu, či podkladů
  • Aktivní komunikace s přiděleným projektovým manažerem