

Proč se krátká videa vyplatí?
Svět digitálního marketingu postupně ovládá formát krátkých videí. Jejich výhodou je rychlá návratnost vložených prostředků a jsou také ideálním způsobem, jak oslovit vaši cílovou skupinu.
Svět digitálního marketingu postupně ovládá formát krátkých videí. Jejich výhodou je rychlá návratnost vložených prostředků a jsou také ideálním způsobem, jak oslovit vaši cílovou skupinu.
Na francouzské Riviéře skončil největší reklamní festival světa Cannes Lions a i české reklamní soutěže se pomalu hlásí o slovo. Na co byste neměli zapomenout při vyplňování přihlášek?
Lukáš Hertl se jako odborník na email marketing z naší sesterské agentury Autoarti zúčastnil červnového Marketing Meetingu.
Společnost Seznam seznámila uživatele reklamního systému Sklik s novinkami, které souvisí s avizovaným koncem cookies třetích stran.
Letošní Innovation Lab se poprvé věnoval jednomu konkrétnímu tématu. Jak oslovit zástupce Generace Z, kde je najít a jak s nimi co nejefektivněji komunikovat.
V podcastové sérii soutěže Young Lions, nazvané Shine Bright Like a Star, vysvětlil Vojtěch Foukal jako zakladatel Visibility, proč se mediální agentuře vyplatí partnerství s kreativní soutěží.