optimize

Optimalizace. Široké pole aktivit, které zlepší fungování vašeho digitálního marketingu. SEO na váš web zdarma přivede více návštěv, UX a CRO zvýší procento návštěvníků, kteří se stanou vašimi zákazníky. Dále můžeme váš web zrychlit, přizpůsobit posledním technologickým trendům, postarat se
o perfektní zobrazení od mobilu po velkoplošné televize. Prostě cokoliv vašemu byznysu pomůže dosáhnout úspěchu.

optimalizace webu
pro vyhledávače – seo

SEO je zkratkou pro Search Engine Optimization. Cílem těchto aktivit je optimalizovat obsah a technologie webu tak, aby se vaše stránky umisťovaly co nejvýše v neplacených výsledcích vyhledávání celé řady vyhledávačů.

audit

Naše analýza vám odpoví na otázku, jak je na tom váš web z pohledu SEO. Díky auditu umíme navrhnout konkrétní změny, kterými co nejdříve a co nejefektivněji zvýšíte organickou návštěvnost z vyhledávačů jako je Google, Seznam, Bing, Duckduckgo a další.  Audit je vždy základem dlouhodobé spolupráce, ale provést ho lze i jednorázově.

 

strategie

Vytvoříme s vámi strategii, pomocí které budete ve světě vyhledávačů dlouhodobě dosahovat skvělých výsledků. Navrhneme klíčová slova i obsah, kterými na danou návštěvnost efektivně cílit. Pravidelná publikace kvalitního obsahu, jeho schvalování a vyhodnocování ve spolupráci agentury
s klientem jsou klíčem k úspěšné spolupráci.

linkbuilding

Linkbuilding je jednou z důležitých SEO aktivit, protože množství a kvalita zpětných odkazů je významným ukazatelem pro algoritmy vyhledávačů, že jde
o důvěryhodný, kvalitní web. Cílem je zvyšovat postupně autoritu vaší domény tak, aby se každý nový článek objevil co nejrychleji na co nejvyšších pozicích.

copywriting

SEO copywriting není jen tvorba čtivých textů pro váš blog. Je to i práce s formátováním textu, obrázků, tabulek a obecně vašich webových stránek tak, aby vyhovovaly vyhledávačům a ty je preferovaly před konkurencí.

webová analytika
z pohledu seo

Nasadíme webovou analytiku a pomůžeme vám účinně měřit chování návštěvníků vašeho webu, abyste dosáhli vyšší ziskovosti. Jak se mění návštěvnost
z vyhledávačů? Kolik návštěv hledá název vaší značky a jaký podíl jsou lidé, kteří vás neznají
a hledají obecné fráze? Za jakým procentem prodejů stojí návštěvnost z vyhledávání?
S analytikou zvládneme detailně vyhodnotit návratnost investice
do optimalizace.

analýza
klíčových slov

Základem obsahové strategie a návrhu struktury webu je sestavení seznamu nejhledanějších frází relevantních pro váš byznys. Díky strukturovanému
a prioritizovanému seznamu navrhneme témata pro váš blog. Pomůžeme nastavit strukturu webu s výběrem témat pro čtenáře na sociálních sítích a s tvorbou obsahu na míru klíčovým slovům.

analýza
konkurence

Analýza konkurence zvýší vaše šance, abyste se svým produktem, službou nebo nápadem uspěli. Díky analýze konkurence poznáte vaše soupeře na trhu a odhalíte jejich slabé i silné stránky, kterých můžete při tvorbě obsahu využít.

struktura webu

Přehledné a intuitivní sestavení webu nejen pro návštěvníky, ale také pro vyhledávače Google, Seznam nebo Bing. Chceme,
aby uživatel na stránce zůstal a našel to,
co potřebuje. Měl by mít umetenou cestu
ke konverzi, aby se mohl stát vaším zákazníkem.

konzultace

Nastavíme krátkodobé i dlouhodobé
priority 
a na ně navázané aktivity. Kromě kompletních dat, auditů a informací vám nabízíme i konzultace, které vám pomohou uspět v organickém vyhledávání.

lokální seo

Výsledky vyhledávání ve vyhledávačích dávají různé výsledky dle lokality, ze které hledáte. Například na dotaz “nejlepší restaurace” dostanete jiné vysledky v Aši
a ve Frýdku-Místku. Uživatelé dnes vyhledávají už i přímo v mapách. Postaráme se o to, aby se váš web zobrazoval na předních pozicích
v místních výsledcích vyhledávání i v lokálních mapách.

ux a webdesign

ux analýza

UI a UX analýza, sledování chování zákazníků na webu, měření efektivity stránky a A/B testování. To všechno jsou nástroje
k tomu, abychom přivedli zákazníka co nejrychleji k akci, kterou chcete, aby vykonal. Může se jednat o přihlášení k newsletteru, vyplnění kontaktního formuláře nebo online nákup.

redesign nebo
nový web

Navrhneme pro vás nový web nebo přepracujeme ten starý. V rámci služby připravíme wireframe, sepíšeme vlastnosti webu a navrhneme funkční prvky, strukturu
i klíčová slova. Stránku oblékneme do designu
a následně zadáme do vývoje.

cro

V jaké fázi návštěvy návštěvníci nejčastěji váš web opustí?
Jaké kroky by mohly zvýšit průměrnou výši objednávky?
Jak optimalizovat obsah pro jednotlivé skupiny
návštěvníků,
či dokonce pro každého zvlášť?

 

naše optimize projekty

Máme přehled o všech novinkách a změnách, které se v digitálním světě dějí, a umíme je pro naše klienty využít jako první. Tak jako se nám to povedlo třeba právě v těchto projektech. Inspirujte se naší prací.

65%

snížení nákladů na objednávku

Projektu Zájezdy.cz, který je druhým největším prodejcem zájezdů v ČR, jsme pomohli meziročně zdvojnásobit počet objednávek dovolených a zároveň o 65 % snížit marketingové náklady na získání objednávky.

10×

zvýšený prodej životního pojištění

Životní pojištění je asi nejsložitější pojištění na prodej. Rozhodovací proces zákazníka při jeho výběru typicky trvá několik měsíců. I přes to se nám pro Mutumutu podařilo dosáhnout významné pozice na trhu.

4 země

s řízenou frekvencí a zásahem

Pro exkluzivního distributora Nintenda spravujeme mediální investici v ČR, SR, HU a PL. Zajišťujeme programatické bannery a YouTube reklamu s řízenou frekvenci napříč těmito kanály a přímým nákupem. Zároveň využíváme speciálních HTML5 kreativ, které unikátně upravujeme pro formát Display Video 360.

inovujeme společně

Nebáli se změny a teď patří mezi naše úspěšné a spokojené klienty.
Přidejte se k nim i vy.