optimize

Optimalizace. Široké pole aktivit, které vám přivedou více návštěv z vyhledávačů zdarma (SEO), zvýší procento návštěvníků, kteří se stanou vašimi klienty (UX, CRO) a celý web zrychlí, přizpůsobí posledním technologickým trendům a zajistí co nejlepší zobrazení od mobilu po velkoplošnou televizi.

optimalizace webu
pro vyhledávače – seo

Cílem skupiny SEO aktivit (Search Engine Optimization) je optimalizovat obsah a technologie vašeho webu tak, aby se váš obsah umisťoval co nejvýše v neplacených (organic, přirozených) výsledcích vyhledávání (Google, Seznam, Bing, Duckduckgo…).

seo audit

Analýza vám odpoví na otázku, jak je na tom váš web z pohledu SEO. Díky auditu jsme schopni vám navrhnout strategii SEO aktivit, která vám co nejdříve a co nejefektivněji zvýší návštěvnost z vyhledávačů. Audit je základem jakékoliv dlouhodobé spolupráce. Lze jej však provést i jednorázově.

seo strategie

Každý měsíc s vámi naplánujeme zajímavý obsah který v průběhu měsíce budeme publikovat. Pravidelné publikování obsahu, schvalování, vyhodnocování… ve spolupráci agentura klient…

linkbuilding

Linkbuilding je jednou z důležitých SEO aktivit, protože množství a kvalita zpětných odkazů je jeden z důležitých ukazatelů pro algoritmy vyhledávačů, na základě kterého se zobrazují výsledky vyhledávání. Cílem je zvyšovat postupně autoritu vaší domény tak, aby se každý nový článek a téma objevily co nejrychleji na co nejvyšších pozicích.

seo copywriting

SEO copywriting není jen tvorba zajímavých článků. Je to i práce s obsahem a textem tak, aby vyhovoval vyhledávačům a umísťoval se před konkurenci.

webová analytika
z pohledu seo

Pomůžeme vám získávat údaje o návštěvnosti, díky kterým zvýšíte ziskovost vašeho webu. Nasadíme webovou analytiku tak, aby byla účinná pro vaši stránku. Jak se mění návštěvnost z vyhledávačů? Kolik návštěv je na brandové fráze (název vaší firmy/produktů) a kolik je na obecné fráze = od lidí, kteří vás zatím neznají? Jaké procento prodejů a konverzí je díky neplacené návštěvnosti z vyhledávačů? Díky analytice můžete vyhodnocovat návratnost investice do SEO aktivit.

analýza
klíčových slov

Základem obsahové strategie a návrhu struktury webu je nalezení seznamu nejvyhledávanějších slov relevantních pro váš web. Díky strukturovanému a prioritizovanému seznamu můžeme navrhnout témata pro váš blog nebo články. Pomůže také nastavit strukturu stránky a pomůže s výběrem témat pro čtenáře pro sociální sítě a další tvorbu obsahu.

analýza
konkurence

Analýza konkurence vám pomůže, pokud chcete uspět se svým produktem, službou nebo nápadem. Díky analýze konkurence poznáte aktuální soupeře na trhu a své výhody a nevýhody především při tvorbě obsahu.

struktura webu

Přehledné a intuitivní sestavení webu nejen pro návštěvníky, ale také pro vyhledávače Google, Seznam a Bing.. Chceme, aby uživatel na stránce zůstal a našel co potřebuje. Měl by vykonat konverzi a stát se vaším zákazníkem.

seo konzultace

Nastavíme krátkodobé i dlouhodobé priority a na ně navázané aktivity. Kromě kompletních dat, auditů a informací vám nabízíme i konzultace, které vám průběžně pomohou uspět v organickém vyhledávání.

lokální seo

Výsledky vyhledávání ve vyhledávačích dávají různé výsledky dle lokality, ze které hledáte. Například dotaz “nejlepší restaurace” vám dá jiné vysledky v Aši a ve Frýdku-Místku. Dále dnes uživatelé vyhledávají i přímo v mapách. Postaráme se o to, aby se vaše stránky zobrazovaly na předních pozicích i v místních mapách a místních výsledcích vyhledávání.

ux a webdesign

Cílem vašeho webu je, aby měl klient z návštěvy lepší pocit, než u konkurence a aby ideálně rovnou nakoupil produkt, který nabízíte.

Cílem optimalizace uživatelského zážitku (UX, User Experience) je maximalizovat procento návštěvníků, kteří se stanou vašimi zákazníky.

Cílem Webdesignu je primárně emoce a použitelnost webu napříč koncovými zařízeními (telefon, tablet, počítač, televize).

ux analýza

UI a UX analýza, sledování chování zákazníků na webu a měření efektivity stránky, A/B testing. Cílem je přivést zákazníka co nejrychleji k akci, kterou chceme např. Přihlášení k newsletteru, vyplnění kontaktního formuláře nebo online nákupu.

redesign nebo
nový web

Navrhneme vám nový nebo předěláme starý web. V rámci služby připravíme wireframe, sepíšeme vlastnosti webu a navrhneme funkční prvky, strukturu i klíčová slova. Stránku oblékneme do designu a následně zadáme do vývoje.

cro

V jaké fázi návštěvy vám návštěvníci nejčastěji utíkají?
Jaké kroky by mohly zvýšit průměrnou výši objednávky?
Jak optimalizovat obsah pro jednotlivé skupiny návštěvníků,
či dokonce každému zvlášť?

naše optimize projekty

Máme přehled o všech změnách, které se v digitálním světě dějí. A umíme je na vaše projekty použít jako první. Třeba jako právě tady. Inspirujte se naší prací.

65%

snížení nákladů na objednávku

Projektu Zájezdy.cz, který je druhým největším prodejcem zájezdů v ČR, jsme pomohli meziročně zdvojnásobit počet objednávek dovolených a zároveň snížili marketingové náklady na získání objednávky o 65 %.

10×

zvýšený prodej životního pojištění

Životní pojištění je asi nejsložitější pojištění na prodej. Rozhodovací proces zákazníka při jeho výběru je typicky dlouhý několik měsíců. A i přes to se nám podařilo společně s MutuMutu dosáhnout významné pozice na trhu.

4 země

s řízenou frekvencí a zásahem

Pro exkluzivního distributora Nintenda spravujeme mediální investici v ČR, SR, HU, PL. Zajišťujeme programatické bannery a YouTube reklamu s řízenou frekvenci napříč těmito kanály a přímým nákupem. Zároveň využíváme speciálních HTML5 kreativ, které unikátně upravujeme pro Display Video 360.

inovujeme společně

Nebáli změny a teď patří mezi naše úspěšné a spokojené klienty.
Přidejte se k nim i vy.