Koučink & Komunikace – Kolik stojí nemít kouče?
18:00-20:00
VEDLE Space, Štefánikova 43a, Praha
Koučink & Komunikace – Kolik stojí nemít kouče?
V ideálním světě bychom měli po boku šéfa, kolegu nebo tým, který nás podrží, podpoří a pomůže růst. Jenže realita je často jiná – pochybnosti dusíme v sobě, bojíme se vypadat slabě a nakonec v tom zůstáváme sami.
Profesionální koučka Anna Novotná se s námi podělí o zkušenosti ze své praxe. Ukáže, co nás vlastně stojí to, že nikoho „svého“ nemáme. A proč může být kouč právě tím člověkem, kterého jako lídři – i jako lidi – potřebujeme.
Večerem vás provede: Anna Novotná
Twitch & Digital Turbine: Jak vládnou hernímu trhu a oslovují miliony hráčů?
18:00-20:00
VEDLE Space, Štefánikova 43a, Praha
Jak efektivně využít gamingové platformy pro reklamu a budování značky?
Objevte, jak efektivně oslovit miliony hráčů pomocí Twitch a Digital Turbine. Ukážeme vám, jak využít data ze streamovací platformy Twitch k přesnějšímu cílení reklam a jak propojit herní komunitu s vašimi kampaněmi. Zjistíte, jaké formáty nejlépe fungují, jak můžete měřit jejich dopad a jak případně využít nejnovější trendy v gamingové reklamě pro maximální efektivitu. 🚀
Zjistíte, jaké formáty nejlépe fungují, jak měřit jejich dopad a jak využít nejnovější trendy v gamingové reklamě pro maximální efektivitu.
Večerem vás provede: Michal Weiss a Dávid Havrila
Propojení GA4, BigQuery a Google Cloud – nové marketingové příležitosti
18:00-20:00
VEDLE Space, Štefánikova 43a, Praha
Jaké marketingové příležitosti přináší propojení GA4, BigQuery a Google Cloud?
V rámci únorového #VISIčtvrtku začneme lehkým úvodem do Google Cloud Platform, načež se většinu přednášky budeme věnovat praktickým příkladům s jasným byznysovým přínosem.
Na konkrétních příkladech firem jako IKEA, Shoptet nebo McDonald’s si ukážeme, co všechno propojení GA4 a GCP může aktuálně nabídnout vašemu byznysu i marketingu.
Zjistíte, jak pomocí GA4 a BigQuery propojit mediální, webová a CRM data, díky nimž budete konečně schopni spočítat skutečnou návratnost (ROI) realizovaných kampaní nebo jak pomocí GCP cílit na publika využívající 1st Party Data vašich zákazníků, čímž dostanete více z vašich kampaní, i jak legálně reportovat veškerou návštěvnost bez ohledu na cookie lištu.
Večerem vás provede Vašek Jelen, spoluzakladatel analytického studia MeasureDesign.
Večerem vás provede: Vašek Jelen
AI Revoluce v marketingu 30.1.2025
18:00-20:00
VEDLE Space, Štefánikova 43a, Praha
Lednový VISIčtvrtek předvede schopnosti umělé inteligence při tvorbě efektivních reklam a souvisejících aktivit.
Seznámíme se s praktickými ukázkami i návodnými case studies, s jejichž pomocí mohou objevit takřka nekonečné možnosti české AI aplikace Everbot.
Zjistíte, jak se tvoří reklama pro DepilConcept, vyzkoušíte různé AI asistenty a dozvíte se, jak zní „tajný prompt“ se Sabrim Subym a Russelem Brunsonem
Dojde i na Multichat pro efektivní a automatizovanou komunikaci nebo ukázky generování mailové zprávy, která potvrdí přijetí leadu.
Prostudujeme i samotnou AI tvorbu potřebného grafického doprovodu, generování poutavých videí nebo přípravu propracovaných chatbotů a překládacích i vyhledávacích modulů.
Poznejte skutečnou sílu AI a naučte se její potenciál využívat naplno!
Večerem vás provede: Ing. Jan Dunda, MBA marketingový online specialista a konzultant.
Influenceři v online kampaních, aneb jak to (ne)dělat správně. 28.11.2024
18:00-20:00
VEDLE Space, Štefánikova 43a, Praha
Na listopadovém VISIčtvrtku se zaměříme na praktické příklady a case study, které ukazují úskalí a příležitosti spolupráce s influencery.
Probereme, jaké chyby mohou značky udělat, a jak se jim vyhnout. Na příkladech z praxe, jako je Avon kauza s influencerem, kde si ukážeme jak si nenechat ukradnout svůj brand.
Budeme se věnovat i důležitosti správné kreativity a plánování – jak poznat, kdy je obsah relevantní, a kdy se trendy přesouvají jinam. Přiblížíme vám, jak by měl vypadat obsah, který drží krok s trendy, a nahlédneme do nástrojů, jako je ADS Library, abychom pochopili, jak kampaně skutečně fungují.
Dozvíte se, jak v online kampaních kombinovat kreativitu a spolupráci s influencery způsobem, který přináší výsledky, a ne problémy.
Večerem vás provede: David Kotrč, Head of Campaigns ve Visibility
Generace Z: Komunikace a síla influencerů
čtvrtek 31.10.2024
18:00-20:00
VEDLE Space, Štefánikova 43a, Praha
Říjnový VISIčtvrtek se bude věnovat především efektivní komunikaci s Gen Z jak oslovit mladou generaci, která mění pravidla hry v marketingu.
V přednášce se zaměříme na důležitost Gen Z pro konverzní trychtýř a proč jsou jejich potřeby klíčové pro budoucí růst značek, včetně zajímavých dat o populaci. Podíváme na to, co funguje v kampaních zaměřených na Generaci Z a jak by měla vypadat efektivní komunikace.
Povíme si také, podle jakých kritérií vybírat vhodné influencery, co by měli splňovat, na co si dát pozor a především, jakou zvolit komunikaci.
Večerem vás provede:
Štěpán Albert – Trend Forecaster Specialist v Notinu.
Piotr Žurkowski – Agency Partnership Manager v rámci Growth týmu pro střední Evropu společnosti TikTok.
Klasické rádio vs podcasty. A není Spotify ideálním řešením?
čtvrtek 26.9.2024
18:00-20:00
VEDLE Space, Štefánikova 43a, Praha
Zářijový VISIčtvrtek se zaměří na rozdílné pojetí audioreklamy v její tradiční offline podobě oproti stále sílící online formě.
Dorazí zástupci hudební platformy Spotify a projdou aktuální trendy ze světa hudby a podcastů.
Zaměříme se také na obsah a možnosti reklamy u Seznam podcastů včetně jejího doměřování.
V rámci toho navážeme i na umělou inteligenci a pokročilým metodám měření, které pomáhá vyšší efektivitě a relevanci odbavených kampaní.
Nezapomeneme ani na klasické rozhlasové vysílání na rádiových vlnách, kde nám zástupci Active Radio předvedou příklady dosahů např. Evropy 2 v offline prostředí a proberou obtížné cílení a měření, aneb jak je potřeba prodávat live show posluchačům oproti digitálním formátům.
Registrace zde https://chci.visibility.cz/visictvrtek-09-2024
Twitch: reklamní platforma, aneb není to jenom o streamech
čtvrtek 25.4.2024
18:00-20:00
VEDLE Space, Štefánikova 43a, Praha
Twitch jako reklamní platforma
Twitch není pouze prostředím pro streamování her, ale stává se také důležitou reklamní platformou. Publikum na Twitchi je čím dál tím pestřejší a jejich počet strmě narůstá. Tito diváci také velice často projevují vysokou míru věrnosti svým preferovaným tvůrcům obsahu.
Slasti a strasti s Twitchem
Naši prezentující se zaměří na zkušenosti uživatelů a specialistů s touto platformou. Prostřednictvím case study budeme analyzovat kampaně na Twitchi vs. dalších video platformách.
Technické řešení
Seznámíme vás s technickými aspekty nasazení reklamních kampaní na Twitchi. Dále si ukážeme možnosti pro cílení, sledování výkonu
a optimalizaci kampaní abyste tak lépe porozuměli procesu, jak efektivně využít potenciál této platformy.
Amazon: Nástroj pro globální růst aplikací a softwarů
čtvrtek 21.23. 2024
18:00-20:00
VEDLE Space, Štefánikova 43a, Praha
Marketplace funguje jako otevřené internetové tržiště a prodejcům dokáže nahradit eshop. Ale Amazon je se svojí nabídkou mnohem dál.
Nemusíte prodávat jen fyzické produkty, tato platforma je ideální i pro prodej softwarů a aplikací. Místo s více než 300 miliony „wallet ready“ uživateli je ideálním nástrojem pro globální růst.
V průběhu večera proto probereme, jak Amazon může pomoct tuzemským podnikatelům a firmám v růstu do zahraničí, jaké jsou jeho možnosti a v čem tkví jeho výhody oproti jiným marketplacům.
Jak na chytřejší nákup online médií
Snižte spendy za reklamy až o 48 % a zvyšte dosah značky až o 86 %
Zvyšte dosah brandových kampaní za nižší spend
čtvrtek 29.2. 2024
18:00-20:00
VEDLE Space, Štefánikova 43a, Praha
Snižte spendy, naroste vám dosah i klientela
Už dávno neplatí, že když do reklamy „nalijete nějaký peníze“, tak vás to zachrání.
Svět digitálních technologií se neustále vyvíjí a s tím musí nastoupit i vynalézavost v oblasti nákupu médií. Je třeba nad investovaným budgetem přemýšlet více koncepčně, chytře volit kanály a ideálně umět data získaná v kampaních využít i v dalších oblastech marketingu.
Na VISIčtvrtku probereme následující:
- Jak se chovají zákazníci v onlinu a vývoj jejich chování v rámci ekonomických změn
- Jak funguje klasický nákup médií a v čem může být zrovna pro vás být nevýhodný, doplněno o příklady z praxe
- Jak nakupovat média chytře a jak díky tomu snižít spend až o 48 % a zvýšit dosah až o 86 %
- Jak vyhodnocovat brandové kampaně, doplněno o příklady z praxe
- S hostem ze Seznamu probereme jejich novou metriku „Plochoskore“ a ukážeme si, jak jsme s ní pracovali v rámci vánočních kampaní
Sledujte naše sociální sítě a nezapomeňte si rezervovat svoji židli. zde!