Určitě už jste to zažili, máte vyšperkované své sociální sítě krásnými vizuály a z ničeho nic je vše rozpixelované, rozmazané a nesedí to. 

Sociální sítě se neustále snaží vylepšovat uživatelské rozhraní, a ruku v ruce s tím i vizuální stránku. Dohledat se oficiálních informací a rozměrů pro každou konkrétní sociální síť je často zdlouhavým procesem, který zabere horu času. 

Právě proto jsme vám připravili #VISItahák nejpoužívanějších rozměrů pro sociální sítě – Instagram, LinkedIn, Facebook a Twitter. 

Kromě správné velikosti byste měli vědět i další podstatné podněty pro práci s obrázky:

  • Pozor na pixelaci a nevhodně roztažené obrázky. Vždy si dejte pozor, ať osoby a předměty na fotkách jsou symetrické. 
  • Optimalizujte obrázky pro každou sociální síť zvlášť, pomůže to zvýšit engagement. 
  • Zajistěte, aby vaše publikum vidělo celou fotografii. Nesprávná velikost může zničit poselství značky.
  • Znalost o velikostí obrázků na sociálních sítích vám usnadní práci a můžete se tak více soustředit na sdělení a vizuální zpracování. 

 

6. 4. 2021 | autor: Lucie Rezkova