Responzivní reklama ve vyhledávání dokáže přizpůsobit text reklamy tak, aby byl relevantní zákazníkům. Při nastavení této reklamy vložíte více různých nadpisů a popisků. Systém si je testuje a poté vyhodnotí, které kombinace fungují nejlépe. Důležité je, aby se neopakovali v nadpisech stejné nebo podobné sousloví. Buďte více kreativní.

 

Tipy jak vytvořit kvalitní RSA reklamu:

  • Vytvořte nejméně 5 různých nadpisů (ideálně 8 – 10)
  • Do dvou nadpisů začleňte klíčové slovo
  • Je nutné mít nejméně 3 nadpisy, které neobsahují žádné klíčové slovo
  • Zdůrazněte vlastnosti produktu, výhody, problém, který řeší apod.
  • Tvořte různě dlouhé nadpisy (čím pestřejší možnosti budou, tím lepší testování)
  • Vytvořte alespoň 2 různé popisy. Mohou se zobrazit najednou.

 

Příklad responzivní reklamy:

Zdroj: Podpora Google

Autor: Lucie Sedláčková
Senior PPC Specialist

9. 5. 2019 | autor: mkoldinsky