RTB (real time bidding) je automatizovaný nákup displayové reklamy, který vám dodá lepší výkon za nižší cenu a zároveň díky němu získáte potřebná data o chování publika. S RTB už se nebudete muset zavazovat k nejistým a předraženým nákupům bannerových ploch napřímo.

  • Získáte lepší cenu za zobrazení reklamy (impresi)
  • Lépe oslovíte ty správné uživatele
  • Díky podrobným statistikám budete mít přehled

Potřebujete nastartovat výkonnostní kampaně?


Společnost Walmark vyrábějící doplňky stravy potřebovala maximalizovat výkon a zásah zároveň. Propojili jsme výkonnostní a kreativní přístupy napříč jejich offline i online komunikací, aby byly kampaně zaměřeny zejména na výkon – tedy prodej produktů.

Chcete lépe rozložit investice do reklamy?


Online marketing fashion mallu Stilago byl postaven pouze na obsahové síti Seznam. Tyto kampaně jsme přesunuli do vyváženějších kanálů včetně dlouhodobého ladění RTB cílových skupin.

V rámci RTB umíme zařídit

  • Nastavení RTB kampaně
  • Přípravu akviziční RTB kampaně
  • Přípravu retargetingové RTB kampaně
  • Přímý nákup médií
  • Měření a analýzu display kampaní

Real time bidding (RTB)

Chcete se zobrazovat na velkých serverech a známých webech?

Navrhneme a připravíme strategii RTB kampaně, díky které můžete oslovit nové uživatele. Prostřednictvím bannerů oslovíte tu správnou cílovou skupinu a vaše reklama se zobrazí na zajímavých pozicích a velkých serverech.  RTB systém nabízí spoustu možností zacílení a nastavení kampaní. Kromě akviziční kampaně můžeme připravit i retargetingovou (díky které oslovíte uživatele, kteří vás již znají a navštívili vaše webové stránky). Veškerá data z RTB kampaní důkladně měříme a analyzujeme. Díky tomu jsme schopni efektivně využít jejich potenciál.

Další výhodou RTB kampaní je možnost testování různých kreativ a formátů bannerů. Dozvíte se tak, která kreativa, texty nebo tlačítka na bannerů fungují lépe a jsou pro uživatele zajímavější.

Typický postup při přípravě RTB kampaně:

  1. Tvorba bannerů, případně dodání klientem.
  2. Vytvoření strategie kampaně. Podle vaši cílové skupiny vytvoříme návrh pro umístění a cílení kampaně.
  3. Nastavení a spuštění kampaně včas.
  4. Průběžná optimalizace – vyhodnocení umístění bannerů, formátů i testování kreativ.