Testing vaší propozice

Unikátní metoda testování na reálném vzorku trhu. Otestujeme nápad a získáme pro vás poznatky důležité nejen pro budoucí launch produktu či služby, ale hlavně pro jeho dlouhodobý úspěch.

Správná data jsou základ úspěchu každého businessového nápadu

Chystáte se rozšířit nabídku produktů či služeb, nebo snad dokonce chcete přijít s něčím zcela novým? Ať už jste ve fázi nápadu, nebo dokonce i v procesu vývoje, mít pořádná data z trhu a reálně potvrzený zájem o to, co nabízíte, by měl být váš „must-have“. Zejména, pokud to vše můžete získat předem a ovlivnit tak nejen budoucí vývoj vašeho produktu, ale i cash-flow.

Reálný vzorek trhu a reakce zákazníků

Nenabízíme sahodlouhé výzkumy a panelové rozhovory, ale pomoc s vytvořením funkční repliky, kterou pro vás skrze online reklamy a web na míru otestujeme na vašich reálných budoucích zákaznících. 

Data nezbytná pro vývoj i spuštění

Vyčíslitelný zájem klienta o nabízený produkt, poznatky k cenám za reklamu či konverzním poměrům, citlivost na konkrétní messaging. To i mnohem více získáte díky našemu testingu ještě před ostrým spuštěním. 

Investujte jen do toho, co funguje

Aplikujte data z testingu při vývoji produktu či služby, upravte podle nich technické paramtery, ale připravte i lepší marketingový plán či realistický business case. Investujte efektivně pouze do toho, co už víte, že vám přinese výsledky.

Jak to funguje a jaký máme proces?

Pět jednoduchých kroků, které vás přivedou k lepším a chytřejším rozhodnutím, kvalitnějšímu a hlavně úspěšnějšímu spuštění i dlouhodobému růstu vašeho produktu. 

1. Seznámení s produktem
Setkáme se a probereme vaši propozici co nejvíce do detailu. Bude nás zajímat nejen detailní specifikace, ale taky na základě čeho jste s nápadem přišli, co víte o případné konkurenci, cílové skupině či zda nemáte jakékoliv další hodnotné informace.
chci visibility
2. Strategický plán
Probereme se všemi podklady od vás, případně provedeme i vlastní doplňující průzkumy. Připravíme detailní strategii testingu, včetně konkrétních návrhů co a jak přesně otestovat a jak s danými poznatky pracovat dále.
chci visibility
3. Vytvoření funkční repliky
Vytvoříme smyšlenou značku, připravíme web a veškeré komunikační podklady jako kampaně, případné příspěvky na sociální sítě či jiné materiály potřebné pro dodání kredibility.
chci visibility
4. Testování propozice
Cílem je získat prostřednictvím různých metrik co nejvíce dat o instantní reakci cílové skupiny při kontaktu s kampaní a webem. Sledujeme reakce, průchod funnelem a celkově zkoumáme behaviorální vzorce.
chci visibility
5. Optimalizace a vyhodnocení
Vyhodnocujeme a případně testování opakujeme pro potvrzení hypotéz či vylepšení propozice. Výstupem je ucelený dokument mapující zájem cílové skupiny o daný produkt a jeho ideální parametry, data ohledně cen za reklamu a akvizici, informace o možných konverzních poměrech a celkově předpoklady pro vhodný launch a úspěšné fungování produktu.
chci visibility
Back to top