![VISIBILITY Innovation Lab 2021](https://www.visibility.cz/wp-content/uploads/2021/10/A67I5499-1170x700.jpg)
![A67I5932 A67I5932](https://www.visibility.cz/wp-content/uploads/2021/10/A67I5932-1024x682.jpg)
Minulý čtvrtek proběhl privátní event Visibility Innovation Lab pro největší zadavatele reklamy, na které se CMO’s těch nejvěhlasnějších brandů naučili jak optimalizovat frekvenci v omnichannel prostředí, ale také jak řídit náklady za zásah s Google Marketing Platform Enterprise a obecně jak se vyznat ve světě bez third-party cookies.
Na akci mluvil Jiří Šindelář z Google o tom jak pomocí tech platformy zefektivnit mediální nákup. Matěj Novák z AdPickeru/DataSentics měl jako téma cílení reklamy po konci cookies. Na něj plynule navázal Jakub Drahokoupil z Czech News Center o tom jaké má jejich datová platforma možnosti cílení. V neposlední řadě jsme slyšeli Ondru Slámu z Alzy jak se rozloučit s cookies z pohledu inzerentů. VISIBILITY ukázalo case study Expobank, kterou prezentoval náš CEO Vojtěch Foukal s Radkem Lišákem Head of Retail & Private Banking – Expobank.
Těšíme se zase za rok,
VISIBILITY innovation lab team
![A67I5436 A67I5436](https://www.visibility.cz/wp-content/uploads/2021/10/A67I5436-1024x682.jpg)