Agentura Visibility Digital se podílela na speciální kampani společnosti Avon, která pomocí Augmented Reality filtru úspěšně oslovila nové zákazníky.
Augmented Reality reklama (AR, rozšířená realita) zásadně posunuje zážitek spotřebitelů z reklamního sdělení, více jak zdvojnásobuje „ad recall“ a má osvěžující dopad na znalost a preferenci vašeho brandu.
Kromě prověřené půdy Facebooku a Instagramu se Avon vydal za dalšími dostupnými médii, jako třeba Google nebo Snapchat. Řešení využívající rozšířené reality v rámci aplikace Snapchat jsou historický prvním AR katalogem nejen v Česku, ale také na Slovensku a v Maďarsku.
Nasazení rozšířené reality v reklamních spotech na sociálních sítích přineslo kosmetické značce Avon nejen navýšení nákupů, ale i požadované omlazení cílové skupiny.
První 3D brýle s kamerou od společnosti Apple mohou svými technickými možnostmi a zapojením externích vývojářů přinést kvalitativní změnu reklamních kampaní využívajících prvků augmented reality.