Mobil místo pudřenky i zrcadla
Agentura Visibility Digital se podílela na speciální kampani společnosti Avon, která pomocí Augmented Reality filtru úspěšně oslovila nové zákazníky.
Augmented Reality reklama (AR, rozšířená realita) zásadně posunuje zážitek spotřebitelů z reklamního sdělení, více jak zdvojnásobuje „ad recall“ a má osvěžující dopad na znalost a preferenci vašeho brandu.
Přečtěte si, jak jsme reklamu spouštěli:
zvýšený "ad recall", 4x zvýšený "purchase intent"
Podrobněji jsme se o přípravách na AR kampaň Avon Hydramatic rozepsali na našem blogu: Avon věří v zákaznickou zkušenost, pro lepší efekt zapojil rozšířenou realitu
AR reklama na platformách Meta v Evropě ve vertikále kosmetiky
Společnost Meta, provozovatel mimo jiné platforem Instagram a Facebook, vydala československou kampaň Avon Hydramatic jako globální case study.
Avon AR kampaň v médiích:
Kromě prověřené půdy Facebooku a Instagramu se Avon vydal za dalšími dostupnými médii, jako třeba Google nebo Snapchat. Řešení využívající rozšířené reality v rámci aplikace Snapchat jsou historický prvním AR katalogem nejen v Česku, ale také na Slovensku a v Maďarsku.
Rozšířená realita v praxi:
Nasazení rozšířené reality v reklamních spotech na sociálních sítích přineslo kosmetické značce Avon nejen navýšení nákupů, ale i požadované omlazení cílové skupiny.

První 3D brýle s kamerou od společnosti Apple mohou svými technickými možnostmi a zapojením externích vývojářů přinést kvalitativní změnu reklamních kampaní využívajících prvků augmented reality.
Fanoušci ženské kopané si během letošního mistrovství světa mohli užít maximální kontakt se svými oblíbenými hráčkami díky AR funkcím na sociální síti Snapchat.
inovujeme společně
Nebáli se změny a teď patří mezi naše úspěšné a spokojené klienty.
Přidejte se k nim i vy.























