Blog

Nejnovější příspěvky

jak oprasit stare clanky na blogu pro lepsi seo scaled 1 scaled 1
Content Marketing
Tereza Vašková

Jak oprášit staré články na blogu pro lepší SEO

Mohou být staré blogové články účinným nástrojem jak na stránku přivést návštěvnost? No ano! Stačí drobná editace, osvěžení obsahu a i několik let staré blogové příspěvky mohou být zase relevantním nástrojem, který podpoří SEO celého webu. Lehká aktualizace stávajícího článku je přitom mnohem méně pracná, než psaní nového textu.

Přečíst »
dreamstime m 145667331
Ostatní články
Petra Kubálková

SEO a PPC: O čem to je, kolik stojí a kterou cestou jít?

Jedním z cílů marketingu je, aby se vaše stránka zobrazovala na předních místech ve výsledcích vyhledávání. Existují dvě základní cesty, které se ovšem doporučuje používat dohromady, máme na mysli “organické” SEO (Search Engine Optimization/Optimalizace pro vyhledávače) a PPC kmpaně (Pay-Per-Click/Platba-za-klik). Každá z cest má své výhody i úskalí. Abyste se mohli lépe rozhodnout, kterou z nich využít nebo jak mezi ně přerozdělit váš budget, rozhodli jsme se sepsat krátký návod na použití.  

Přečíst »
dreamstime m 156909617
Ostatní články
Tereza Vašková

Trendy v UI designu 2022

Jako každý rok touto dobou přinášíme trendy na rok 2022. Malá připomínka o designu, dobrý design nepodléhá krátkodobým trendům, a tak i my můžeme tento článek přinést v tuto dobu. 

Přečíst »
dreamstime m 226553874
Sociální sítě
Lucie Rezkova

5 top trendů roku 2022 pro sociální sítě

Stejně jako každý rok vám přinášíme #TOP 5 trendů, které budou ovlivňovat v roce 2022 tvorbu a tvůrce na sociálních sítích. Ale nebudeme se zbytečně vykecávat, a jdeme rovnou na to.

Přečíst »
dreamstime m 213913889
Internetová reklama
Petr Mareš

Na co se připravit u COOKIES v roce 2022

Název cookie (v překladu sušenka) vymyslel v roce 1984 geniální programátor Lou Montulli. Kromě toho vymyslel také animovaný GIF a obecně velmi ovlivnil celou digitální budoucnost.

Přečíst »
dreamstime m 126089166
Internetová reklama
Petr Mareš

Mediální plánování – 1. díl

Měl jsem to „štěstí“, že jsem ještě zažil – nyní již přežitý – dřívější proces nákupu reklamy. Psal se rok 2008 a vše bylo především o vztahu inzerenta s account managerem vydavatelství.

Přečíst »