
#VISIcast s Jardou Krupkou: Ověřování zdrojů je efektivnější než AI
Desátý #VISIcast znamenal zároveň moderátorskou premiéru pro šéfa našeho kampaňového týmu Davida Kotrče, když ve studiu Vedle.space uvítal mediálního matadora Jaroslava Krupku.
Na trhu je přes 8000 martech (marketingových technologických) platforem, které můžeme využívat. Kdo neinovuje a neexperimentuje, ten nevyhrává.
Analyzujeme a testujeme velkou část MarTech platforem: Google Marketing Platform Enterprise (Display & Video, Campaign Manager, Analytics…), Facebook Business Manager, AdForm, Seznam Sklik, [dlouhýýý seznam]…
Blogujeme o inovacích a novinkách z digitálního prostředí.
A nejen o tom. Začtěte se.
Desátý #VISIcast znamenal zároveň moderátorskou premiéru pro šéfa našeho kampaňového týmu Davida Kotrče, když ve studiu Vedle.space uvítal mediálního matadora Jaroslava Krupku.
Na květnové setkání partnerů Microsoftu vyrazila do Barcelony i delegace z Visibility, cestující ve složení Robin Stržínek a David Kotrč.
Účastníky pravidelného setkání ve spřízněném prostoru Vedle.space oslovil zástupce platformy Allegro, jež se netají ambicí stát se jedničkou na ecommerce trzích střední a východní Evropy.
Pravidelný přístup k novinkám ze světa marketingu, pozvánkám na události a sem tam i k pár informacím ze světa samotné Visibility.
Online marketingová agentura Visibility Praha © 2025 VISIBILITY DIGITAL s.r.o.
Zásady zpracování osobních údajů